Kdo jsme?

UniCall je outsourcingové kontaktní centrum se skandinávskými kořeny a s výraznou pracovní kulturou, které bylo úspěšně přijato na středoevropských a východoevropských trzích.

Společnost byla založena v roce 2004 v Norsku a od té doby se rozrostla na více jak 900 pracovních míst v 5 zemích s celkovým počtem 10 poboček, které se v současnosti nachází v České republice, Polsku, Litvě, Slovensku a Maďarsku.

Díky stabilnímu finančnímu a technickému zázemí poskytuje UniCall širokou škálu služeb, včetně telemarketingu, prodeje, generování potenciálních zákazníků, zákaznických služeb, technické podpory, administrativy a služeb firemního poradenství v mnoha specializovaných oblastech.

Od počátku jsme kladli mimořádný důraz na kvalitu a transparentnost všech našich procesů v interní i externí komunikaci s našimi zaměstnanci a partnery. Neustále se věnujeme rozvoji a udržování standardů našich řešení.

Náš úspěch je založen na vysoké kvalitě služeb ve všech fázích procesu, od monitorování a plánování přes implementaci až po hodnocení efektivity projektu. Naše call centra jsou dokonalou kombinací vysoce motivovaných a zkušených profesionálů a nejpokročilejší technologie.


Naše hodnoty

Ať už chcete získat zákazníky, pečovat o ně, zajistit technickou podporu, nebo vymáhat pohledávky, jsme vaší nejlepší volbou. Našimi klíčovými hodnotami jsou kvalita, transparentnost, etika a nápaditá řešení. Díky nim můžeme zajistit efektivitu, účinnost a vysokou úroveň všech služeb, které poskytujeme. Kvalifikovaný personál, etické principy a jistota kvality jsou zárukou naší vedoucí pozice v oblasti call center.


Proč my?

Od počátku jsme kladli mimořádný důraz na kvalitu a transparentnost všech našich procesů v interní i externí komunikaci s našimi zaměstnanci a partnery. Neustále se věnujeme rozvoji a udržování standardů našich řešení. Náš úspěch je založen na vysoké kvalitě služeb ve všech fázích procesu, od monitorování a plánování přes implementaci až po hodnocení efektivity projektu. Naše call centra jsou dokonalou kombinací vysoce motivovaných a zkušených profesionálů a nejpokročilejší technologie.


Naše kvalita

Kvalita je pilířem a hlavním podpůrným prvkem každodenní činnosti podniku, což je v souladu s naší provozní filozofií a silným zapojením v oborových organizacích, v Polské marketingové asociaci a v asociaci Admez v České republice. V odvětví, na které veřejnost nahlíží skepticky, nastavuje UniCall standardy služeb a snaží se být vyslancem na každém trhu, na kterém působí.

Vyvinuli jsme kvalitní postupy, kterým napomáhají vlastní technická řešení, umožňující snadné sledování služeb a výkonnosti v každé fázi vaší kampaně. Věříme, že naše kvalita a transparentnost nám umožní vybudovat vzájemnou důvěru a vzkvétající dlouhodobou spolupráci na mnoha úrovních.

Jedním z jedinečných řešení je sebehodnocení hovoru. Všichni operátoři musejí oznámkovat každý hovor pomocí jednoho ze tří hodnocení: Bez problémů, OK nebo Nespokojený zákazník – v těchto případech volá oddělení kvality zákazníkovi a ptá se na důvody jeho negativní zkušenosti.

Nasloucháme všem prodejním hovorům a diagnostikujeme problémy.

Všichni operátoři mají plán školení a výuky, který se pečlivě dodržuje. Každý operátor musí absolvovat výuku nejméně 1krát za týden.

Všechna hlášení se generují automaticky přímo ze systémů, protože tak se eliminuje možnost chyb a opomenutí. Rovněž se tím zvyšuje tlak na naši činnost, abychom dodržovali standardy nejvyšší kvality.


Naše sociální média

Poznejte nás lépe prostřednictvím naší stránky na sociální síti: LinkedIn ! Těšíme se na vaše komentáře k naší práci. Každá zpětná vazba je příležitostí ke zlepšení našich služeb ve váš budoucí prospěch. Navštivte naši stránku, kontaktujte nás a staňte se naším partnerem v podnikání!


Naši klienti


Oborové organizace

UniCall se aktivně zapojuje do činnosti a setkávání oborových organizací na všech trzích, na nichž působíme – zaváděním nových pravidel a opatření k rozvoji kvality, etiky a technických řešení souvisejících s přímým marketingem ve formě telefonního prodeje. Jsme členy následujících organizací:

adamez
DIMSZ
SMB
11
lokalit
45
klientů
138
projektů
670000
prodejů