Zákaznický servis

Call centra UniCall nabízejí všechny formy aktivního prodeje a informační analytické služby, které lze použít na velkoobchodním i maloobchodním trhu pro širokou škálu marketingových činností (zavádění nových produktů, průzkum trhu, podpora internetových kampaní atd.). Jsme vám plně k dispozici ve všech výše zmíněných oblastech. Kromě různých možností, které společnost UniCall ve svém rozsáhlém portfoliu má, vám naše call centra ráda pomohou v oblastech prodeje a podpory prodeje, zákaznických služeb, plánování a provádění marketingových analýz a obchodních konzultací, které ve vaší společnosti potřebujete. Nechte nás pracovat pro náš společný prospěch!

  • Získávání zákazníků
  • Up-sell a cross-sell
  • Plánování schůzek
  • Průzkumy trhy a podpora prodeje
  • Mystery shopping a řízení kvality
  • Analýza a konzultace

Zákaznická péče

Call centra UniCall poskytují zákaznické služby ve všech formách a v různém rozsahu. Společně s vysokou garancí kvality vám můžeme nabídnout celou řadu možností v oblasti péče o zákazníky, v závislosti na vašich potřebách a zjištěních. Postaráme se kompletně o vaše klienty, dokážeme vám zprostředkovat částečné externí zajištění péče o zákazníky, které zajistí část vašich služeb (například spojovatelku, zodpovídání dotazů, linku uživatelské podpory), nebo vám můžeme nabídnout partnerství, které umožní pokrýt komunikační špičky nebo období se zvýšenou poptávkou (například během zavádění nových produktů nebo marketingových kampaní). UniCall rovněž umí výrazně snížit náklady malých firem, které nemají zdroje ani úmysl provozovat vlastní telefonní ústřednu. Naši vyškolení zaměstnanci vám pomohou nastavit optimální činnosti v oblasti služeb zákazníkům i rozsah těchto služeb.

  • Nejvyšší úroveň péče o zákazníky
  • Komplexní nebo částečný outsourcing
  • Dlouhodobá nebo krátkodobá spolupráce
  • Infolinky a linky technické podpory
  • Úspora nákladů

Back office služby

UniCall nabízí všechny formy administrativní a technické podpory, tedy tzv. back-office. Pomůžeme vám se širokou škálou činností, které splní vše, co potřebujete. Společně s vysokou zárukou kvality umíme zajistit vkládání jmen a dat, proces registrace, příjem objednávek a celý proces řízení vašeho internetového obchodu (příjem objednávek, balení a dokončení objednávky, konsolidace dopravy, kontrola kvality, třídění, kontrola skladových zásob, odeslání atd.). UniCall má potřebné prostředky pro provoz služeb v oblasti back-office ve velké části Evropy, a proto může nabídnout širokou škálu služeb v této kategorii jako poskytovatel kompletních služeb. Díky vynikajícímu jazykovému vybavení zaměstnanců našich center jsme atraktivní i pro nejnáročnější mezinárodní korporace, které v kategorii back-office vyžadují centrální a řízené procesy.

  • Technická a administrativní podpora
  • Zapisování, scanování a archivace dat
  • Zpracování a vyřizování korespondence
  • Logistika a doručování zásilek

Případové studie

Case study 1
Case study 2
Case study 3
Case study 4

Často kladené dotazy

Závisí to na její náročnosti. Obvykle potřebujeme na kvalitní přípravu 5-10 pracovních dnů od podpisu smlouvy. Lhůta se může protáhnout o několik dnů v případě vyšší náročnosti.
Ne, vše zajistíme, ale databáze spotřebitelů, kterou máte, přinese patrně lepší výsledky, např. databáze shromážděná z on-line dotazníků na vašich internetových stránkách.
Vyzkoušený scénář hovoru je užitečný, můžete nám ale také zaslat informace o produktu a naši manažeři připraví scénář podle správných postupů telefonního prodeje. Definujte výsledky, kterých chcete dosáhnout, a jaké jsou vaše přípustné náklady na objednávku nebo měsíční rozpočet na služby zákazníkům. Kontaktujte nás a získejte další informace.
Věříme, že pouze zvláštní tým může mít potřebnou motivaci, aby v kombinaci s pečlivým školením dosáhl požadovaných výsledků.
Centrum externího zajišťování služeb je jako součást vaší vlastní společnosti, která sídlí v jiné budově. Externí zajišťování vyžaduje přípravu a zapojení obou stran, to znamená vás i nás, aby bylo úspěšné. Jsme plně transparentní v otázce výkonnosti, resp. finančních výsledků, a můžete si být jisti, že naše směřování vám dodá pocit jistoty. Kromě toho jste u nás vždy vítáni a můžete v naší kanceláři strávit tolik času, kolik potřebujete. Nachystáme pro vás místo, abyste si mohli připravit svoje pracoviště; všechny naše prostory mají možnost připojení k síti pro hosty.
Poskytneme vám přístup k výstupním sestavám na internetu, které si můžete upravit podle svých potřeb. Kromě statistik zasíláme zákazníkům také hlášení o prodejích a výstupy z databáze.
Jde o volič, který předpovídá, kolik souběžných hovorů navíc přijme jeden operátor, a to na základě statistik shromážděných v průběhu kampaně. Vytáčí více čísel, než je aktuálně dostupných operátorů, protože ví, že ne všechny hovory budou realizovány.
Počet míst odpovídá počtu obsazených pracovních stanic v daný okamžik. Provozujeme projekty 12 hodin denně nebo déle, což vyžaduje více než jednoho operátora s 8 hodinovou směnou.
Dodržujeme všechna nařízení stanovená zákonem o ochraně osobních údajů. Kromě toho jsme prošli auditem v bankovním a pojišťovacím sektoru, abychom splňovali ještě přísnější požadavky pro zajištění bezpečnosti vašich dat.
Kvůli odlišné povaze každého podnikání není možné stanovit jednoduchou cenovou strukturu pro všechny typy projektů s call centry. Existuje několik faktorů, které ovlivňují výkon a tedy i cenu; jedná se o nabízený produkt, vaše interní procesy, databáze, pracovní hodiny a několik dalších faktorů. Kontaktujte nás a připravíme vám cenovou nabídku.
Ano. Rozdělíme je mezi země, v nichž působíme, abychom využili co nejlépe jazykově vybavené pracovníky, pokud možno rodilé mluvčí.
11
lokalit
45
klientů
138
projektů
670000
prodejů